dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Solařová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:51:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:51:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13475
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy GOTECH s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. V první části jsou z literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady k tématům konkurence, kon-kurenceschopnosti, konkurenční výhody a marketingového mixu jako prostředku pro zvy-šování konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma GOTECH s.r.o., následuje zhodnocení pomocí marketingových analýz: PEST analýza, Porterův model, matice GE, SWOT analýza a analýza nejdůležitějších konkurentů v regionu. Na základě provedených analýz je vypracován projekt vedoucí ke zvýšení konkurence-schopnosti firmy GOTECH s.r.o. |
cs |
dc.format |
114 s., 6s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2160165 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy GOTECH s.r.o. na regionálním trhu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of increases in competitive position of the company GOTECH, Ltd. in the regional marketplace |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Baroň, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with project of improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd. The thesis is divided into three main parts: theory, analysis and project. The first part includes general information about competition, competitive advantage and marketing mix as an instrument for improvement competitive advantage of the company. Company GOTECH, Ltd. is presented in the analytical part, after marketing analysises: PEST analysis, Porter's analysis, GE matrix, SWOT analysis and the main competitors' analysis in region. On the basis of analysis results is suggested the project which directives to improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15364
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|