Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Mazurová, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:51:00Z
dc.date.available 2010-07-20T00:51:00Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13474
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu, který by zvýšil turistickou atraktivitu v regionu Zlínsko. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části charakterizuji základní pojmy související s cestovním ruchem. Dále se věnuji marketingu v cestovním ruchu, pře-devším pak marketingovému mixu a SWOT analýze. V druhé části analyzuji současný stav regionu Zlínsko a zmíním jeho největší turistické atraktivity. Následuje provedení SWOT analýzy regionu. V části poslední, projektové je na základě údajů zjištěných pomocí SWOT analýzy vybrán a zpracován jeden projekt, z několika navržených, který by měl vést ke zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko. cs
dc.format 103 cs
dc.format.extent 9255111 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject turista cs
dc.subject region Zlínsko cs
dc.subject marketing v cestovním ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject turistické atraktivity cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Tourist trade en
dc.subject tourist en
dc.subject region Zlin en
dc.subject marketing in tourist trade en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject tourist attractions en
dc.subject projekt en
dc.title Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko cs
dc.title.alternative Project an increase in tourist attractions of the region Zlín. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Schneider, Jaromír
dc.date.accepted 2010-06-01
dc.description.abstract-translated Objective of my dissertation is create project, which would increase tourist attractions re-gion Zlínsko. The dissertation is divided into three parts. In the theoretical part characterize the basic concepts associated with touristm. Then we look at marketing in tourist trade, especially marketing mix and SWOT analysis. In the second part analyzes the current state of the region Zlín and mention its greatest tou-rist attractions. Followed by the implementation of the SWOT analysis of the region. In the last part, Project is based on data collected using the SWOT analysis of selected and prepared a project of several proposed, which should lead to increase in tourist attractions of region Zlin. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15340
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mazurová_2010_dp.pdf 8.826Mb PDF View/Open
mazurová_2010_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
mazurová_2010_op.pdf 553.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account