Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Mazurová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:51:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:51:00Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13474
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu, který by zvýšil turistickou atraktivitu v regionu Zlínsko. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části charakterizuji základní pojmy související s cestovním ruchem. Dále se věnuji marketingu v cestovním ruchu, pře-devším pak marketingovému mixu a SWOT analýze. V druhé části analyzuji současný stav regionu Zlínsko a zmíním jeho největší turistické atraktivity. Následuje provedení SWOT analýzy regionu. V části poslední, projektové je na základě údajů zjištěných pomocí SWOT analýzy vybrán a zpracován jeden projekt, z několika navržených, který by měl vést ke zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko. |
cs |
dc.format |
103 |
cs |
dc.format.extent |
9255111 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
turista
|
cs |
dc.subject |
region Zlínsko
|
cs |
dc.subject |
marketing v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
turistické atraktivity
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Tourist trade
|
en |
dc.subject |
tourist
|
en |
dc.subject |
region Zlin
|
en |
dc.subject |
marketing in tourist trade
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
tourist attractions
|
en |
dc.subject |
projekt
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko |
cs |
dc.title.alternative |
Project an increase in tourist attractions of the region Zlín. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schneider, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2010-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objective of my dissertation is create project, which would increase tourist attractions re-gion Zlínsko. The dissertation is divided into three parts. In the theoretical part characterize the basic concepts associated with touristm. Then we look at marketing in tourist trade, especially marketing mix and SWOT analysis. In the second part analyzes the current state of the region Zlín and mention its greatest tou-rist attractions. Followed by the implementation of the SWOT analysis of the region. In the last part, Project is based on data collected using the SWOT analysis of selected and prepared a project of several proposed, which should lead to increase in tourist attractions of region Zlin. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15340
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account