Koncepce PR v neziskové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce PR v neziskové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Paciorek, Vlastimil
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:26:45Z
dc.date.available 2010-07-20T00:26:45Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13430
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii pro neziskovou organizaci Charita sv. Anežky Otrokovice, která se věnuje práci s lidmi nemocnými, postiženými a to bez ohledu na jejich příslušnost k rase, národnosti či náboženství. Cílem práce je navrhnout pro Charitu komunikační strategii, která by vedla k lepší informovanosti veřejnosti, k upevnění dobrého jména Charity a také k získání dalších sponzorů a dárců, bez nichž se práce v charitě všeobecně neobejde. Na základě poznatků z teoretické části, výsledků analýz a dotazníkového šetření je v projektové části sestavena optimální komunikační strategie pro neziskovou organizaci Charita sv. Anežky Otrokovice. Ta by měla organizaci pomoci dostat se více do povědomí veřejnosti, zlepšit interní i externí komunikaci, a to na základě jednotného komunikačního stylu. cs
dc.format 92 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 2290566 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communicationstartegy en
dc.subject communication mix en
dc.title Koncepce PR v neziskové organizaci cs
dc.title.alternative Conception of PR in nonprofit organization en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated My disertation is focused on communication strategy for non-profit organization. Charity st. Agnes Otrokovice engages in working with ill people, people with mental handicap and respect their race, nationality and religion. The aim of this dissertation is to suggest communication strategy for the Charity which would lead to better foreknowledge of the public, build up a good name of the Charity and to get sponsors and donors who are unexpendable fort functioning of the Charity. In reference to findings of theoretical knowledge, analyses results and questionnaire research is set optimal communication strategy for non-profit organization "Charity st. Agnes Otrokovice" in project part of this work. It should bring the organization to public' s attention, improve the internal and external communication following the simple communication manner. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13786
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
paciorek_2010_dp.pdf 2.184Mb PDF View/Open
paciorek_2010_vp.pdf 56.34Kb PDF View/Open
paciorek_2010_op.pdf 65.88Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account