dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Paciorek, Vlastimil
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:26:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:26:45Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13430
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii pro neziskovou organizaci Charita sv. Anežky Otrokovice, která se věnuje práci s lidmi nemocnými, postiženými a to bez ohledu na jejich příslušnost k rase, národnosti či náboženství. Cílem práce je navrhnout pro Charitu komunikační strategii, která by vedla k lepší informovanosti veřejnosti, k upevnění dobrého jména Charity a také k získání dalších sponzorů a dárců, bez nichž se práce v charitě všeobecně neobejde. Na základě poznatků z teoretické části, výsledků analýz a dotazníkového šetření je v projektové části sestavena optimální komunikační strategie pro neziskovou organizaci Charita sv. Anežky Otrokovice. Ta by měla organizaci pomoci dostat se více do povědomí veřejnosti, zlepšit interní i externí komunikaci, a to na základě jednotného komunikačního stylu. |
cs |
dc.format |
92 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2290566 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communicationstartegy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Koncepce PR v neziskové organizaci |
cs |
dc.title.alternative |
Conception of PR in nonprofit organization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
My disertation is focused on communication strategy for non-profit organization. Charity st. Agnes Otrokovice engages in working with ill people, people with mental handicap and respect their race, nationality and religion. The aim of this dissertation is to suggest communication strategy for the Charity which would lead to better foreknowledge of the public, build up a good name of the Charity and to get sponsors and donors who are unexpendable fort functioning of the Charity. In reference to findings of theoretical knowledge, analyses results and questionnaire research is set optimal communication strategy for non-profit organization "Charity st. Agnes Otrokovice" in project part of this work. It should bring the organization to public' s attention, improve the internal and external communication following the simple communication manner. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13786
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|