Kauzalita v sebeposouzení školních výkonů žáků základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kauzalita v sebeposouzení školních výkonů žáků základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Hřibová, Nikola
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:22:53Z
dc.date.available 2010-07-20T00:22:53Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13420
dc.description.abstract V této práci se zabýváme problematikou přisuzováním příčin úspěchu a neúspěchu žáků na základní škole. V teoretické části popisujeme motivaci, která je jednou z nejdůležitějších složek při dosahování co nejlepších výsledků, dále pak kauzální atribuci, nebo-li přisuzování příčin, které ovlivňují lidské chování a jednání. V závěru teoretické části přibližujeme vývoj učení žáka středního školního věku. Praktická část je zaměřena na příčiny, které ovlivňují žáky při dosahování školních úspěchů nebo neúspěchů. cs
dc.format 68 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 3840267 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject kauzální atribuce cs
dc.subject příčina cs
dc.subject úspěšnost cs
dc.subject neúspěšnost cs
dc.subject motivation en
dc.subject causal attributions en
dc.subject cause en
dc.subject success en
dc.subject failure en
dc.title Kauzalita v sebeposouzení školních výkonů žáků základní školy cs
dc.title.alternative Causality in Self-assessment of School Achievements at Elemetary School Pupils en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-18
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with causal attribution of pupils'success and failure at elementary schools. The theoretical part describes motivation, which is one of the most important factors for reaching the best possible results, and it also describes attribution of causes which influence human behaviour and acting. The end of the theoretical part is devoted to the learning process development of middle school age pupils. The practical part analyses causes which influence pupils in reaching their success or failure at school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 13426
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade A
local.subject základní školy cs
local.subject žáci cs
local.subject sebehodnocení cs
local.subject školní úspěšnost cs
local.subject elementary schools en
local.subject learners en
local.subject self-evaluation en
local.subject school success en


Files in this item

Files Size Format View
hřibová_2010_bp.pdf 3.662Mb PDF View/Open
hřibová_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
hřibová_2010_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account