Komunikační strategie Středočeského krajského úřadu směrem k občanům
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Macháčková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:08:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:08:28Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13398
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce s názvem "Komunikační strategie Středočeského krajského úřadu směrem k občanům" pojednává o marketingové komunikaci ve veřejné správě a konkrétně na krajském úřadě. V první části práce jsou vymezeny základní marketingové nástroje ko-munikačního mixu, dále jsou popsány moderní nástroje internetové komunikace a je defi-nována metodologie praktické části práce. V další části práce jsou charakterizovány komu-nikační nástroje Středočeského kraje pomocí primárního šetření a analýzy sekundárních dat. V projektové části je vytvořena komunikační strategie Středočeského krajského úřadu včetně komunikačního plánu. |
cs |
dc.format |
93 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
16624455 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
on-line komunikace
|
cs |
dc.subject |
social media marketing
|
cs |
dc.subject |
Středočeský krajský úřad
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communal government
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
on-line communication
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
Central Bohemian county council
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Středočeského krajského úřadu směrem k občanům |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of Central Bohemian county council to the citizens |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis called "Communication strategy of Central Bohemian county council to the citizens'q deals with marketing communication in communal government, specifically in the county council. In the first part of the thesis the basic marketing and communication tools are defined, furthermore the modern internet communication tools are described and the methodology of the practical part is specified. In the next part of the thesis the commu-nication tools of the Central Bohemian county council are characterized by the primary survey and the analysis of secondary sources. In the project the communication strategy with the communication plan are created. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13740
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account