dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Švarcová, Štěpánka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:57:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:57:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13381
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá nástupem digitálních technologií v grafickém designu, především se zaměřuje na Corporate Design. Vysvětluje nastávající technologické změny ve způsobu práce grafického designera, definuje historii Corporate Designu a ovlivnění nově vzniklých disciplín v digitálních technologiích. Analyzuje obecnou problematiku vizuálních stylů, obchodních společností, institucí a organizací. V praktické části mé práce se věnuji alternativnímu řešení imaginárního coffee baru a design centra Point v podobě vizuálního stylu s uplatněním motion graphic designu. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
3449234 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
počítačová grafika
|
cs |
dc.subject |
Corporate Design
|
cs |
dc.subject |
webdesign
|
cs |
dc.subject |
motion graphic design
|
cs |
dc.subject |
Digital technology
|
en |
dc.subject |
computer graphic
|
en |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
webdesign
|
en |
dc.subject |
motion graphic design
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací projektů v oblasti vizuálního stylu firem, institucí, organizací, 2. Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním motion grafiky ve ztvárnění vizuálního stylu. |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Influence of computer's technology to aesthetics and visual similarity implementation to projects in the area of visual style made for institution's, organization's and consern's 2. Practical Part: Corporate Design of an imaginary firm, with use of motion graphic art's in externalization of visual style |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2010-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor work deals with the advent of digital technology in graphic design and particularly in the Corporate Design. Explains upcoming technological changes in the way the graphic designer and the history and defines the history of Corporate Design and the effect of newly created branches of the digital technologies. Analyzes the general problems of visual styles, companies, institutions and organizations. The practical part of my work is devoted to alternative imaginary coffee bar and design centre Point in terms of visual style with the aplication of motion graphic design. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
15060
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|