Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Burdová, Adéla
dc.contributor.author Dostalík, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:51:19Z
dc.date.available 2010-07-19T23:51:19Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13367
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace. Společnost NWT Computer s.r.o. je jedna z největších IT společností v ČR. V teoretické části této BP jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou uvedeny bližší informace o společnosti. Předmětem je analýza dosavadní úroveň marketingové komunikace ve společnosti a v dílčích divizích. Na základě analýzy marketingové komunikace je navrženo několik řešení, které vedou ke zlepšení situace ve společnosti. cs
dc.format 65 s., 4 s. text. příloh. cs
dc.format.extent 1503716 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject public relations cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject analysis en
dc.subject corporate identy en
dc.subject public relations en
dc.subject internet advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sponsoring en
dc.title Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of making the Marketing communication of company NWT Computer Ltd. more effective en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated The content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective. NWT Computer s.r.o. is one of the biggest IT company in Czech Republic. In the theoretical part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company and the divisions. On the basic analysis of marketing communication are proposed several solutions which could bring about improvement of situation in company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13437
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dostalík_2010_bp.pdf 1.434Mb PDF View/Open
dostalík_2010_vp.pdf 56.36Kb PDF View/Open
dostalík_2010_op.pdf 257.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account