Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Perůtková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:46:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:46:27Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13362
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace ve společnosti AG Transport, s.r.o. a následně se pokusit přinést nové náměty na zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce popisuje části marketingové komunikace a jejich jednotlivé složky. Dále nám také umožní se dočíst o nových formách marketingové komunikace čerpané z literatury týkající se této problematiky. Praktická část práce popisuje základní informace o společnosti a následně přechází v popis jednotlivých částí marketingové komunikace ve společnosti podle rozboru z teoretické části. Rozhovor a dotazníkové šetření s jednotlivými členy klientů společnosti nám umožní získat představu o kvalitě marketingové komunikace z pohledu zákazníka. Výsledky marketingového šetření jsou uvedeny jako návrh na zlepšení. |
cs |
dc.format |
102 s. |
cs |
dc.format.extent |
2691291 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal sales
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing communication at company AG Transport Ltd |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my work is to create analysis of marketing communication in the company AG Transport and then to try to come up with the new improvements. In theoretical part of my work I described the various ways of marketing communication. It will also allow us to read about new forms of marketing communication. In practical part, I am bringing the information about the company and then, I describe the particular parts of the marketing communication in the company, following the theoretical part. The interviews were being held with the company employees and lead us for easier imagination how the customer sees the company marketing. The results then will be shown as a suggestions for improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15350
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account