dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Vávra, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:45:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:45:04Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13358
|
|
dc.description.abstract |
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky tomu, že svojí formou působí méně formálně než oficiální web. Dává tak jeho autorovi daleko lidštější tvář a přidává na důvěryhodnosti. Blog je také ideálním nástrojem pro self-promotion, za nulové náklady je možné propagovat vlastní osobu. Otevřený prostor internetu poskytuje dobrý prostor pro budování dobré osobní image. |
cs |
dc.format |
52 s. 1 s. |
cs |
dc.format.extent |
1782601 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
blogger
|
cs |
dc.subject |
blogosféra
|
cs |
dc.subject |
blogging
|
cs |
dc.subject |
ghostwriting
|
cs |
dc.subject |
kodex blogera
|
cs |
dc.subject |
osobní image
|
cs |
dc.subject |
opinion leader
|
cs |
dc.subject |
self-promo
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
technorati
|
cs |
dc.subject |
weblog
|
cs |
dc.subject |
weblog awards
|
cs |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
blogger
|
en |
dc.subject |
blogosphere
|
en |
dc.subject |
blogging
|
en |
dc.subject |
ghostwriting
|
en |
dc.subject |
kodex of bloggers
|
en |
dc.subject |
personal image
|
en |
dc.subject |
opinion leader
|
en |
dc.subject |
self-promo
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
technorati
|
en |
dc.subject |
weblog
|
en |
dc.subject |
weblog awards
|
en |
dc.title |
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení |
cs |
dc.title.alternative |
Blog as a tool of self-promotion: possibilities, examples, topics, recommendations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Blog is a phenomenon which possessed the internet. It enables to publish thoughts and opinions just as easily as writing an email. The variety of blogs is as rich the internet itself, from the simple text blogs up to the very complex audiovisual kinds. Nevertheless its short history, the blog so far has gained milions of supporters and active users. Public Relations uses blog as one of the channels beacuse the format of a blog has more informal effect than some official website. The author is much more present, the hu-man factor is more palpable and therefore the blog appeals more trustworthy. It is also a great tool for the self-promotion, blog enables to advertise oneself without any costs. The extent of the internet provides the space for building of a good personal image. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13644
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|