dc.contributor.advisor |
Mandincová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Hubáčová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:04:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:04:22Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13283
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem se zabývala otázkou průzkumu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti ČEZ, a.s. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, kde jsem vedle analýzy průzkumu rovněž vytvořila možný projekt na nový komunikační nástroj ve společnosti. Část teoretická je zaměřena získání informací z dostupných literárních zdrojů, dále zdrojů internetových a vnitřního intranetu společnosti ČEZ, a.s. Teoretická část je věnována pře-devším oblasti vnitropodnikové komunikace a marketingovému výzkumu. Praktická část je věnována základním informacím o společnosti, dále analýze uskutečně-ného průzkumu. Na základě výsledků průzkumu jsem navrhla možný projekt, vytvoření nového komunikačního nástroje, který by zaměstnanci společnosti uvítali. |
cs |
dc.format |
102 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2952601 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
podniková komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
nástroje vnitropodnikové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
employee satisfaction
|
en |
dc.subject |
internal communication tools
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení vnitřní komunikace ve společnosti ČEZ, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Improvement project of the corporate communication in ČEZ, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobiášová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I considered the question of employee satisfaction survey in the ČEZ, a.s. My thesis is divided to the theoretical part and the practical part, where I analyzed company survey and created possible project focused on new communication tool. The theoretical part is focused on the gaining information from available literary sources, internet and the internal intranet of the company ČEZ, a.s. The theoretical part is devoted especially to the internal communication area and marketing research. The practical part is focused on the basic information about the company, further is focused on the analysis of the survey. Based on the survey results I proposed a possible project - creating new communication tool, which could be received by employees. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14754
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|