Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mišurec, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Dohnalová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:00:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13275
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se daného tématu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe, zde jsou určeni a analyzováni hlavní konkurenti realitní kanceláře FORTEX REALITY ve městě Šumperku. V závěru práce jsou navržena možná řešení ke zlepšení současného stavu. Součástí bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, které sloužilo ke získání potřebných informací, a to jak o povědomí o realitní kanceláři, tak i o spokojenosti z pohledu klientů. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
1648586 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
realitní trh
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
real estate market
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competitive environment of the estate agent FORTEX REALITY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the FORTEX REALITY competition environment analysis. It is divided into two main parts. First one outlines theoretical facts related to the subject. Second one implements these facts into general practice and identifies FORTEX REALITY main competitors in Šumperk. The thesis includes proposals for current status improvement and the questionnaire survey assessment, that compiled the necessary information on the awareness about both the real estate agency and client contentment. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13519
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account