Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mišurec, Zdeněk
dc.contributor.author Dohnalová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:00:44Z
dc.date.available 2010-07-19T23:00:44Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13275
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se daného tématu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe, zde jsou určeni a analyzováni hlavní konkurenti realitní kanceláře FORTEX REALITY ve městě Šumperku. V závěru práce jsou navržena možná řešení ke zlepšení současného stavu. Součástí bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, které sloužilo ke získání potřebných informací, a to jak o povědomí o realitní kanceláři, tak i o spokojenosti z pohledu klientů. cs
dc.format 80 s. cs
dc.format.extent 1648586 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject realitní trh cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject služby cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject real estate market en
dc.subject marketing research en
dc.subject services en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY cs
dc.title.alternative Analysis of competitive environment of the estate agent FORTEX REALITY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the FORTEX REALITY competition environment analysis. It is divided into two main parts. First one outlines theoretical facts related to the subject. Second one implements these facts into general practice and identifies FORTEX REALITY main competitors in Šumperk. The thesis includes proposals for current status improvement and the questionnaire survey assessment, that compiled the necessary information on the awareness about both the real estate agency and client contentment. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13519
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dohnalová_2010_bp.pdf 1.572Mb PDF View/Open
dohnalová_2010_vp.pdf 307.5Kb PDF View/Open
dohnalová_2010_op.pdf 240.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account