Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Luňák, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:58:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:58:27Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13269
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení marketingového plánu pro společnost Canada Pub s.r.o. Hlavním úkolem této práce byla analýza současné situace ve firmě a posléze navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy marketing, marketingové filozofie, marketingový mix a marketingové komunikace. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému marketingovému plánu a jeho roli ve strategickém řízení a marketingovému výzkumu. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost a dále analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny situační a SWOT analýza a také doporučení na zlepšení situace ve firmě. Na závěr jsou navrženy způsoby kontroly plnění tohoto marketingového plánu. |
cs |
dc.format |
65 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2955335 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační a SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
situational and SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of the Canada Pub company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-01-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis was made to form a marketing plan for Canada Pub lnc. company. The main purpose of this thesis was the creation of the analysis of current situation in the company and then the suggestion of new marketing activities or communication. In theory I describe the terms such as marketing, marketing philosophy, marketing mix and marketing communications. The biggest part deals with the marketing plan itself and its role in the strategic management and also deals with the marketing research. Crucial is the practical part, where in the introduction the company is introduced and then current situation is analyzed, from which the situational and SWOT analysis are drawn, together with the recommendations for the improvement of the company. In the end of the bachelor thesis the ways how to control the fulfilment of this marketing plan are suggested. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13488
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account