Porovnání společnosti Lyoness na třech různých trzích na základě analýz trhů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trojanová, Andrea
|
|
dc.contributor.author |
Smočková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:57:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:57:53Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13268
|
|
dc.description.abstract |
Smyslem celé této práce je porovnat prostřednictvím analýzy trhu fungování společnosti, k tomu mi pomůže analyzování tří různých trhů. Ze zjištěných údajů doporučit nejvhodnější vstup společnosti na nové trhy a najít způsob ke zvýšení zájmu o nabízený produkt. Práce je rozdělená na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje podklady z oblasti analýzy trhu. Druhou částí je část analytická, která je věnována informacím o firmě, dále se zabývám analyzováním trhu. Závěr analytické části poskytuje informace o nedostatcích trhu a navrhuje doporučení na zlepšení. |
cs |
dc.format |
59 s., 5 s. |
cs |
dc.format.extent |
706887 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Trh
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
multilevel marketing
|
cs |
dc.subject |
obchodník
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
sekundární informace
|
cs |
dc.subject |
primární informace
|
cs |
dc.subject |
segment
|
cs |
dc.subject |
jedinečnost
|
cs |
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
Market analysis
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
international
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
dealer
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
secondary information
|
en |
dc.subject |
the primary information segment
|
en |
dc.subject |
uniqueness
|
en |
dc.subject |
recommendations
|
en |
dc.title |
Porovnání společnosti Lyoness na třech různých trzích na základě analýz trhů |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of LYONESS company in three different markets based on markets analysis |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of all this work is to compare the functioning of the market through analysis of the company to help me analyze three different markets. From the observed data to recommend the most suitable company to enter new markets and find ways to increase your interest in the product. The work is divided into theoretical and analytical. The theoretical part includes material from the market analysis. The second part is the analytical part, which is devoted to information about the company, are also engaged in analyzing the market. Conclusion The analytical section provides information on the shortcomings of the market and proposed recommendations for improvement. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13548
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account