Porovnání společnosti Lyoness na třech různých trzích na základě analýz trhů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání společnosti Lyoness na třech různých trzích na základě analýz trhů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trojanová, Andrea
dc.contributor.author Smočková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:57:53Z
dc.date.available 2010-07-19T22:57:53Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13268
dc.description.abstract Smyslem celé této práce je porovnat prostřednictvím analýzy trhu fungování společnosti, k tomu mi pomůže analyzování tří různých trhů. Ze zjištěných údajů doporučit nejvhodnější vstup společnosti na nové trhy a najít způsob ke zvýšení zájmu o nabízený produkt. Práce je rozdělená na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje podklady z oblasti analýzy trhu. Druhou částí je část analytická, která je věnována informacím o firmě, dále se zabývám analyzováním trhu. Závěr analytické části poskytuje informace o nedostatcích trhu a navrhuje doporučení na zlepšení. cs
dc.format 59 s., 5 s. cs
dc.format.extent 706887 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Trh cs
dc.subject analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject mezinárodní cs
dc.subject klient cs
dc.subject multilevel marketing cs
dc.subject obchodník cs
dc.subject služba cs
dc.subject sekundární informace cs
dc.subject primární informace cs
dc.subject segment cs
dc.subject jedinečnost cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject Market analysis en
dc.subject competition en
dc.subject international en
dc.subject client en
dc.subject multilevel marketing en
dc.subject dealer en
dc.subject service en
dc.subject secondary information en
dc.subject the primary information segment en
dc.subject uniqueness en
dc.subject recommendations en
dc.title Porovnání společnosti Lyoness na třech různých trzích na základě analýz trhů cs
dc.title.alternative Comparison of LYONESS company in three different markets based on markets analysis en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2010-01-19
dc.description.abstract-translated The purpose of all this work is to compare the functioning of the market through analysis of the company to help me analyze three different markets. From the observed data to recommend the most suitable company to enter new markets and find ways to increase your interest in the product. The work is divided into theoretical and analytical. The theoretical part includes material from the market analysis. The second part is the analytical part, which is devoted to information about the company, are also engaged in analyzing the market. Conclusion The analytical section provides information on the shortcomings of the market and proposed recommendations for improvement. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13548
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
smočková_2010_bp.pdf 690.3Kb PDF View/Open
smočková_2010_vp.pdf 424.8Kb PDF View/Open
smočková_2010_op.pdf 122.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account