Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Cibulka, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Lochmanová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:51:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:51:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13254
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné situace firmy pomocí marketingového plánu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o tvorbě marketingového plánu a jeho částí na základě odborné literatury a znalostí získaných během studia. Praktická část je zaměřena především na zhodnocení současné situace zvolené firmy a jejího postavení na trhu. Ke zhodnocení situace byla použita řada nástrojů jako SWOT analýza, analýza konkurence a analýza okolí. V závěru práce je navrhnuto doporučení pro sestavení marketingového plánu. |
cs |
dc.format |
73 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1776009 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
analýza současné situace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza okolí
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
analysis of current situation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
competitive analysis
|
en |
dc.subject |
analysis environment
|
en |
dc.title |
Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu |
cs |
dc.title.alternative |
The situation analysis of the firm Novesta sport, Ltd. as a part of a marketing plan |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this Bachelor thesis is the evaluation of current situation of the firm using a marketing plan. The theoretical part deals with the knowledge of creating a marketing plan and its components on the basis of literature and knowledge acquired during the studies. The practical part is mainly aimed at assessing the current situation of the selected firm and its market position. To assess the state a lot of tools have been used such as SWOT analysis, competitive analysis and analysis of the environment. In conclusion, this work is designed to suggest recommendations for compiling a marketing plan. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13547
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account