dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kaňovský, Ivo
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:44:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:44:23Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13248
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech v České republice. Cílem práce bylo zjistit, jaké prostředky se v současné době v hypermarketech využívají, jaká je jejich efektivita a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti Soare sekt co nejvýhodnější marketingovou komunikaci podpory v místě prodeje. Jedna z částí práce se také zabývá pohledem zadavatelů POP materiálů na jejich využití v praxi. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu, přesněji podlinkové komunikaci, definici podpory prodeje, a to jak ve vztahu ke spotřebitelům tak i ve vztahu k zadavatelům. Teprve na základě přiblížení uvedené problematiky byl realizován dotazníkový výzkum. V závěru je celkové shrnutí a návrh řešení pro společnost Soare sekt. Tato práce obsahuje analýzu několika velmi důležitých marketingových výzkumů a obsahuje také přílohy v podobě prezentace POP prostředků. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
2394150 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
podlinkové aktivity
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
hypermarkety
|
cs |
dc.subject |
potřeby zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Soare sekt
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový průzkum
|
cs |
dc.subject |
POP a POS materiály
|
cs |
dc.subject |
Keywords: marketing communication
|
en |
dc.subject |
Below the Line activities
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
hypermarkets
|
en |
dc.subject |
the wants of customers
|
en |
dc.subject |
Soare sekt
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.subject |
POS
|
en |
dc.subject |
point of sale and POP
|
en |
dc.subject |
point of purchase materials
|
en |
dc.title |
Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech |
cs |
dc.title.alternative |
Specificity and effectiveness of visual instruments of sales promotion in supermarkets |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šercl, Jan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis analyzes efficiency of visual aids of sales promotion in hypermarkets in the Czech Republic. The thesis is focused on finding the means of sale currently used in the hypermarkets and their efficiency. Based on the marketing research the best way of sales promotion will be suggested to Soare sekt copany. Part of the thesis deals with the submitters of POP materials point of view and their practical utilization . The theoretical part of the work deals with communication mix, or so called Below The Line communication and a definition of sales promotion in relation to both - consumers and submitters. On the basis of this analysis the questionnaire was used. The conclusion brings summarization of the research and suggestings for Soare sekt company. The thesis contains marketing research results and presentation of POP materials enclosed in appendix. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13668
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|