dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Durďák, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:38:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13241
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zpracovaná na téma "Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace". Hlavním cílem této práce je analýza činnosti neziskové organizace a následné doporučení pro nastavení nové aplikace, jež bude vycházet z pozorování daného subjektu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations, z neziskového sektoru, z oblasti společenské zodpovědnosti firem. Praktická část analyzuje vybranou neziskovou organizaci. Vlastní analýza, založená na praktické a teoretické části, se snaží hledat způsoby a činnosti, které by mohly ještě více zefektivnit dosavadní činnost organizace. V závěru práce jsou navrženy konkrétní doporučení pro využití danou organizací. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
2407628 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
public relations strategie
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
public relations strategy
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.title |
Využítí nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Usage of PR instruments within the framework of organization strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme of this bachelor work is " Usage of PR instruments within the framework of organization strategy". Main object of this work is to analyse work of non profit - making organization and consecutive recommendation for new aplication set up, based on observing of this subject. In theoretic part there are processed experiences from PR, non profit sector, social responsibility of companies. Practical part analyse choosen non profit - making organisation. Own analyse , based on practical and theoretical part, trying to find the way and operations, which can be used to make current work of organisation more efficient . At the end of this work there are particular recommendations which can be used for this particular organisation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13608
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|