dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Pančošková, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:29:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:29:06Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13222
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti služeb agroturistiky ve Zlínském regionu. Teoreticko-metodologická část zpracovává dostupné zdroje z oblasti marketingu služeb, trhu cestovního ruchu a komunikaci a propagaci služeb, dále pak uvádí základní charakteristiky a informace k analýzám, jenž jsou prováděny v praktické části a uvádí postupy a metody, které budou v práci použity. V praktické části je popsán současný stav propagace agroturistiky ve Zlínském regionu, je provedena analýza konkurence a komunikace, kterou tato konkurence používá. Dále je zpracována analýza prvků světového podnikového managementu k organizaci, na kterou je prováděn marketingový výzkum. Projektová část nastiňuje hlavní zásady řešení v oblasti propagace agroturistiky ve Zlínském regionu, na základě jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou výchozí organizaci navrhnuty doporučení a opatření, jenž by měla napomoci ke zkvalitnění služeb, rozšíření počtu potencionálních zákazníků a přizpůsobení se jejich potřebám, což by mělo vést k jejich maximální spokojenosti a zároveň prosperitě výchozí organizace Ranč na Vyhlídce. |
cs |
dc.format |
94 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1746393 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
propagace a komunikace služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační programy
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
trh cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza služeb cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
venkovská turistika
|
cs |
dc.subject |
agroturistika
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum ve službách
|
cs |
dc.subject |
světový podnikový management
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
promotion and communication of services
|
en |
dc.subject |
communication programs
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
market of tourism
|
en |
dc.subject |
marketing mix in tourism
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse of services tourism
|
en |
dc.subject |
rural tourism
|
en |
dc.subject |
agricultural tourism
|
en |
dc.subject |
marketing research in services
|
en |
dc.subject |
world's business management
|
en |
dc.subject |
Porter's model five competition forces
|
en |
dc.title |
Propagace agroturistiky ve Zlínském regionu |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of agricultural tourism in Zlin region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is about problems of promotion services agricultural tourism in Zlin region. The theoretical-methodical part treats available resources concerning the marketing of services, market of tourism and promotion and communication of services. The part describes too main information and characterization to analyses which are used in practical part and introduces methods and procedures, which will be used in thesis. The practical part describes actual situation of the promotion services in agricultural tourism in Zlin region, is made analyse of competition and communication this competition. The part treats too analyse of components world's business management to company Ranc na Vyhlidce. The project part suggests the main principles of the solution of the promotion services agricultural tourism. Thanks to complete of analyses and marketing research are suggested recommendation to innovation and better quality of services of company Ranc na Vyhlidce and expansion of number customers and visitors of ranch to maximalization satisfaction needs of customers and prosperity company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13747
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|