dc.contributor.advisor |
Olejníček, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Ihnátová, Libuše
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:22:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:22:48Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13210
|
|
dc.description.abstract |
Má práce je věnována problematice rozvodu s pohledu sociální pedagogiky. Velký důraz je tu kladen na rodinu a na její nezastupitelnou funkci na správný rozvoj dětí, který má následně vliv na to jakým způsobem budou zvládat svůj život. Teoretická část je věnována pojmům, které se vztahují k rodině a následně potom k rozvodu, kde jsem čerpala z literatury. Praktická část je doplněna o dotazníkové šetření, které je následně potom vyhodnoceno. Bylo zjišťováno, jak se člověk chová v takové situaci, a zda ho nějakým způsobem tato zkušenost ovlivnila. |
cs |
dc.format |
66 s., 14 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2035988 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
rodič
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
rozvod
|
cs |
dc.subject |
svěření do péče
|
cs |
dc.subject |
následky
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
parent
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
divorce
|
en |
dc.subject |
given to keep
|
en |
dc.subject |
aftermath
|
en |
dc.subject |
reinforcing
|
en |
dc.title |
Problematika rozvodu z pohledu sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
Divorce issues of the social pedagogy view |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříček, Petr |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Has work is devoted problems divorce with look social pedagogy. Great emphasis is here laying on family plus on her fungible function on correct development children that the consequently affect at it what in a way they will manage its life. Theoretic part is devoted conceptions that the relate to family consequently and then to divorce, where I'm draw on literature. Practical part is supplemented about questionnaire inquiry, that is of consequently then evaluation. Was investigate with, how man shelters in such situation, plus whether him someways this experience affected. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17194
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
děti rozvedených rodičů
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
children of divorced parents
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |