dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Coufal, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:32:18Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1320
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu JC STAV s.r.o. V teoretické části se zabývám významem jednotlivých částí podnikového strategického a marketingového plánování. Uvádím zde teoretická východiska pro zpraco-vání marketingového plánu se zaměřením na jednotlivé analýzy. V praktické části přibližu-ji firmu JC STAV s.r.o., její postavení na trhu, cílové skupiny a využívané nástroje marke-tingu a marketingových komunikací. Definuji její strategický řídící proces a zpracovávám analýzy pro marketingové strategické plánování. V projektové části vytvářím marketingo-vý plán, ve kterém shrnuji poznatky z provedených analýz, definuji marketingové cíle a strategie včetně jejich priorit a způsobu realizace. |
cs |
dc.format |
74 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4520772 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036 |
|
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan for JC STAV s.r.o. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Creation of marketing plan for JC STAV s.r.o. company is the main aim of my the-sis. The theoretical part analyses the individual parts of the corporate strategic and marke-ting planning. I have indicated the theoretical bases for the marketing plan regarding the individual analyses. The practical part describes the JC STAV s.r.o. company, its position on the market, target groups and used marketing tools for marketing communications. Here I define the strategic management process and process the analyses for the strategic marke-ting planning. The project part defines a marketing plan that comprises the results of the individual analyses, definitions of the marketing aims and the strategy, including the prio-rities and the way of actual performance. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2702
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|