dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Krchová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:22:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:22:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13209
|
|
dc.description.abstract |
Mikroregiony se v České republice v posledních letech staly významným prostředkem pro společné prosazování zájmů a záměrů jednotlivých obcí. Jejich vznik jim napomáhá získat z různých fondů formou společných programů, aktivit a konkrétních projektů především dostatečný objem finančních prostředků, na mnohé z nichž by samotné obce nebyly schop-né dosáhnout a řešení projektů společnými silami je také mnohem efektivnější. Přesto, že mnoho současných mikroregionů vzniklo jednoúčelově a je dnes těžké odhadnout, kolik takto založených spolků funguje nebo kolik jich jen přetrvává ve stavu nečinnosti, lze konstatovat, že ty, které dobře fungují, jsou dnes ve velké výhodě, zejména kvůli přísunu dotací z EU. Mikroregion Východní Slovácko, na který jsem se ve své práci zaměřila, patří mezi ty dobře fungující a vzhledem k tomu, že disponuje zejména bohatým kulturním potenciálem, má díky tomu i dostatečný předpoklad k rozvoji cestovního ruchu. Výsledky analýzy komunikace ukázaly konkrétní potřeby mikroregionu v této oblasti. Na základě zjištěných skutečností byly zformulovány zásady komunikační strategie s důrazem na to, že rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu musí být v souladu s principy ochrany kulturního nehmotného dědictví. |
cs |
dc.format |
60, 6 s.obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
18367486 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
mikroregion
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix mikroregionu
|
cs |
dc.subject |
kulturní nehmotné dědictví
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT ana-lýza
|
cs |
dc.subject |
projekt ochrany kulturního nehmotného dědictví
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of towns and villages
|
en |
dc.subject |
microregions
|
en |
dc.subject |
marketing mix of a microregion
|
en |
dc.subject |
intangible cultural heritage
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
intangible cultural heritage protection project
|
en |
dc.title |
Komunikace mikroregionu v projektu ochrany kulturního nehmotného dědictví |
cs |
dc.title.alternative |
The communication of the East Moravian Slovakia region in the project of safeguarding the intangible cultural heritage |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
In recent years, microregions in the Czech Republic have become important elements for promoting the common interests and goals of individual communities. Thus, they can rece-ive large enough subsidies to fund various forms of joint programs, activities and specific projects, which many of the villages themselves would not be able to receive not mentio-ning the cooperation is much more efficient. Even though many existing microregions re-ceived one-purpose subsidies, it is now hard to estimate how many of these associations work and how many remain idle. Apparently, those that work well are now in a great advantage particularly due to a permanent inflow of EU subsidies. Microregion Eastern Moravian Slovakia, which I focus on in my work is among the pro-sperous ones and having a remarkably rich cultural potential, it has good prospects for tou-rism development. The results of the survey show the specific needs of the region in this area. Based on these conclusions were formulated principles of communication strategy with the emphasis on the development of tourism in the microregion which must be in accordance with the principles of protection of intangible cultural heritage, including the access to the protection of intangible cultural heritage. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13781
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|