Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ploch, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:58:01Z
dc.date.available 2010-07-19T18:58:01Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13164
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingových komunikací Podnikatelského inkubátoru provozovaného Technologickým inovačním centrem ve Zlíně. Teoretická část se zabývá problematiku inovačního podnikání v České republice a poskytuje nezbytné teoretické poznatky o daném tématu. Pro srovnání jsou uvedeny komunikační kanály a nástroje tří vybraných podnikatelských inkubátorů z jiných regionů. Součástí praktické části je vlastní kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě teoretic-kých poznatků a výsledků výzkumů jsou předloženy návrhy na zlepšení marketingové ko-munikace Podnikatelského inkubátoru. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 2023231 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inovační podnikání cs
dc.subject Technologické inovační centrum cs
dc.subject podnikatelský inkubátor cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Innovative business en
dc.subject Technology Innovation Center en
dc.subject business incubator en
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Market Segmentation en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín cs
dc.title.alternative Marketing communications of Technology Innovation Centre Ltd. Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the current state of the marketing communications of the Business incubator operated by the Technology Innovation Center Ltd. in Zlín. The theoretical part deals problems of the innovation business in the Czech Republic and offers necessary theoretical informations about the topic. For comparison are shown chan-nels and tools of communication of three business incubator from other regions. The practical part includes own quantitative and qualitative research. The proposals for improving the marketing communications of the Business incubator are offered on the basis of the theoretical informations and the results of researches. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13633
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ploch_2010_bp.pdf 1.929Mb PDF View/Open
ploch_2010_vp.pdf 56.94Kb PDF View/Open
ploch_2010_op.pdf 57.25Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account