Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ploch, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:58:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:58:01Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13164
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingových komunikací Podnikatelského inkubátoru provozovaného Technologickým inovačním centrem ve Zlíně. Teoretická část se zabývá problematiku inovačního podnikání v České republice a poskytuje nezbytné teoretické poznatky o daném tématu. Pro srovnání jsou uvedeny komunikační kanály a nástroje tří vybraných podnikatelských inkubátorů z jiných regionů. Součástí praktické části je vlastní kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě teoretic-kých poznatků a výsledků výzkumů jsou předloženy návrhy na zlepšení marketingové ko-munikace Podnikatelského inkubátoru. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
2023231 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Inovační podnikání
|
cs |
dc.subject |
Technologické inovační centrum
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský inkubátor
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Innovative business
|
en |
dc.subject |
Technology Innovation Center
|
en |
dc.subject |
business incubator
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Market Segmentation
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications of Technology Innovation Centre Ltd. Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyzes the current state of the marketing communications of the Business incubator operated by the Technology Innovation Center Ltd. in Zlín. The theoretical part deals problems of the innovation business in the Czech Republic and offers necessary theoretical informations about the topic. For comparison are shown chan-nels and tools of communication of three business incubator from other regions. The practical part includes own quantitative and qualitative research. The proposals for improving the marketing communications of the Business incubator are offered on the basis of the theoretical informations and the results of researches. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13633
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account