Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Houšťová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:54:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:54:31Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13156
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics - bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická část zahrnuje kromě základních informací o zkoumaném e-shopu a jeho fungování také přehled současného stavu propagace a reklamy. Samotná projektová část se již soustředí na zavedení služby Google Analytics, její jednotlivé přehledy a možnosti další práce s takto získanými údaji. Projekt je v závěrečné části podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
97 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3066207 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
elektronický marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
electronic marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
visit rate analysis
|
en |
dc.title |
Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu |
cs |
dc.title.alternative |
The Google Analytics implementation project aimed to increasing electronic marketing efficiency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Komínková, Miroslava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to propose the project of the implementation of Google Analytics - a free service powered by the Google company serving as a tool for the web sites analysis. In the theoretical part, there are elaborated the literary sources focused especially on the Internet, e-commerce and marketing. These information then serve as a base for processing the practical part. The following practical part includes besides basic information about the surveyed e-shop and its operation also the review of contemporary publicity and advertising activities. The project part itself is concentrated on the implementation of the Google Analytics service, its particular reports and further possibilities of utilization of the data gained in this way. Finally, the project is subject to the cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14753
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account