Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Houšťová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:54:31Z
dc.date.available 2010-07-19T18:54:31Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13156
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics - bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická část zahrnuje kromě základních informací o zkoumaném e-shopu a jeho fungování také přehled současného stavu propagace a reklamy. Samotná projektová část se již soustředí na zavedení služby Google Analytics, její jednotlivé přehledy a možnosti další práce s takto získanými údaji. Projekt je v závěrečné části podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 97 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3066207 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject elektronický marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject analýza návštěvnosti cs
dc.subject Internet en
dc.subject electronic marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject efficiency en
dc.subject visit rate analysis en
dc.title Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu cs
dc.title.alternative The Google Analytics implementation project aimed to increasing electronic marketing efficiency en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Komínková, Miroslava
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to propose the project of the implementation of Google Analytics - a free service powered by the Google company serving as a tool for the web sites analysis. In the theoretical part, there are elaborated the literary sources focused especially on the Internet, e-commerce and marketing. These information then serve as a base for processing the practical part. The following practical part includes besides basic information about the surveyed e-shop and its operation also the review of contemporary publicity and advertising activities. The project part itself is concentrated on the implementation of the Google Analytics service, its particular reports and further possibilities of utilization of the data gained in this way. Finally, the project is subject to the cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14753
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
houšťová_2010_dp.pdf 2.924Mb PDF View/Open
houšťová_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
houšťová_2010_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account