Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. |
Author: |
Jestřabík, Martin
|
Advisor: |
Zderčík, Antonín
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13143
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
13498
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account