LMD - práce učitelů a přístup celého školství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zvonařová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Vespalec, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:26:34Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:54Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1311
|
|
dc.description.abstract |
Důležitou kapitolou mé bakalářské práce je zhodnocení práce učitelů, porovnání vývojových zvláštností u dětí s diagnostikovanou lehkou mozkovou dysfunkcí ve vztahu ke zdravým dětem, přičemž jsem se zaměřil na tři základní symptomy, které zasahují do výchovné vzdělávacího působení. Jedná se o oblast poruch koncentrace pozornosti, emoční nestálosti- impulsivity, pohybového neklidu- hyperaktivity. |
cs |
dc.format |
46 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
595126 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.01.2008 |
|
dc.subject |
LMD
|
cs |
dc.subject |
lehká mozková dysfunkce
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
problémy s učením
|
cs |
dc.subject |
pozornost
|
cs |
dc.subject |
LCD
|
en |
dc.subject |
light cerebral dysfunction
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
behavior disorders
|
en |
dc.subject |
learning problems
|
en |
dc.subject |
giving attention
|
en |
dc.title |
LMD - práce učitelů a přístup celého školství |
cs |
dc.title.alternative |
Light Brain Dysfunctions: work of teachers and the approach of the entire school sector |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2006-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
A key chapter of my bachelor assignment is a work of teachers, to make a comparison of a development oddly behavior children with light cerebral dysfunction, compare to healthy children, I pointed at three basic symptoms, which influent a behavior education act. Basically it is about problems with giving attention, impulsivity and hyperactivity of children. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
* |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2438
|
|
dc.date.assigned |
2004-12-17 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
disorder ADHD
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account