dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Šípková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:30:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:30:45Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13115
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce se zevrubně věnuje zkoumání jevů, které se podílejí na tvorbě mediálně konstruovaného obrazu příspěvkové organizace působící v oblasti zabezpečování veřejných kulturních služeb. Jejím cílem je za pomoci metody obsahové analýzy nalézt kvantifikovatelné odpovědi na problematiku původců vzniku mediálního image zvolené organizace a nositelů hodnot, ze kterých je výsledný mediální image poskládán. Naplněním popsaného cíle však není práce kompletní, neboť vyústěním takových zjištění je soubor návrhů a opatření, které prostřednictvím nástrojů budování vztahů s veřejností prioritně cílí na kultivaci současného mediálního image zvolené organizace, ale dotknou se také jiných forem uskutečňované komunikace. |
cs |
dc.format |
95 s., 25 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
14339959 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
masová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mediální konstrukce reality
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
mediální image
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
mass communication
|
en |
dc.subject |
media construction of reality
|
en |
dc.subject |
quantitative content analysis
|
en |
dc.subject |
media image
|
en |
dc.subject |
allowance organization
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.title |
Obsahová analýza mediálního image Domu kultury v Kroměříži |
cs |
dc.title.alternative |
Content analysis of media image of the House of Culture in Kroměříž |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper deals with the in-detail explorations of phenomenons that largely contribute to the creation of the media image of a chosen allowance organization working in the sphere of maintaining public cultural services. The paper aims at discovering quantifiable data concerning the means of originations and variables of the organization's media image. To do so, it takes use of methods of quantitative content analysis. However, by meeting the above mentioned target the paper is still incomplete because the identified measurables will lead to the set of recommendations that aims with use of public relations tools primarily at cultivation of the current media image of the chosen organization, but will cover the other means of communication as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13753
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|