Motivace jako významný faktor vedení týmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace jako významný faktor vedení týmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Mateřánka, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:28:45Z
dc.date.available 2010-07-19T18:28:45Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13114
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá významem jednotlivých motivačních faktorů na pracovní výkon zvolených cílových skupin, to jest pracovníků ve výrobní sféře, studentů, nezaměstnaných, členů obchodních týmů a manažerů. Využito bylo kvantitativních i kvalitativních metod marketingového výzkumu - dotazníku a hloubkového rozhovoru. Z výsledků šetření plynou doporučení pro jednotlivé cílové skupiny - pro vedoucí pracovníky = jakých motivačních faktorů využívat při práci s kolegy i při sebemotivaci. cs
dc.format 71 s., 1 s. obrazových příloh cs
dc.format.extent 1436494 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject hodnocení zaměstnanců cs
dc.subject tým cs
dc.subject pracovní výkon cs
dc.subject motivační faktory cs
dc.subject Motivation en
dc.subject Evaluation of employees en
dc.subject Team en
dc.subject Working capacity en
dc.subject Factors of motivation en
dc.title Motivace jako významný faktor vedení týmu cs
dc.title.alternative Motivation as an important factor for a team leading. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor diploma thesis analyzes importance of factors of motivation on working capacity inside specific target groups (workers in the manufacturing sector, students, unemployed people, salesmen and managers). Quantitative as well as qualitative methods of marketing research were used = an answer sheet and an in-depth interview. From the results of this examination have ensued some recommendations for those specific target groups, especially for leaders or representatives of those groups = which factors of motivation to use to improve their working capacity, or at their own self-motivation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13678
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mateřánka_2010_bp.pdf 1.369Mb PDF View/Open
mateřánka_2010_vp.pdf 57.66Kb PDF View/Open
mateřánka_2010_op.pdf 57.65Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account