dc.contributor.advisor |
Petříková, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Hercík, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:23:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:23:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13098
|
|
dc.description.abstract |
Společenská odpovědnost organizací - Corporate Social Responsibility (CSR) představuje dobrovolný závazek organizací nad rámec zákonných povinností chovat se odpovědně ke svým zaměstnancům, prostředí ve které podnikají, k regionu ve kterém působí. CSR zahrnuje myšlenky etiky v podnikání. Organizace, které přijaly CSR za své, pěstují dobré vztahy se všemi zájmovými skupinami, se snaží minimalizovat negativní dopady činnosti na životní prostředí. Výrazem etického podnikání je přijímání a dodržování etických kodexů, transparentnosti ve svých činnostech. CSR v kontextu komplexní podnikové integrace znamená postupnou aplikaci prvků, postupů a zásad do systémů řízení i celkové strategie organizací. CSR je podepřena třemi hlavními pilíři - ekonomickým, sociálním a environmentálním. Ekonomická oblast není upřednostňována na úkor oblastí ostatních. Pro naplňování myšlenky společenské odpovědnosti organizací není nezbytné, aby byly vždy naplňovány všechny tři pilíře, bytˇje takový přístup jistě vítán. Je na zvážení každé organizace, aby se rozhodla, v jaké oblasti se chce profilovat v závislosti na své ekonomické síle a celkovém zaměření. Zkoumání přístupu organizací k naplňování společenské odpovědnosti organizací a prokázání či vyvrácení stanovených hypotéz je náplní této práce. |
cs |
dc.format.extent |
3475301 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
Společenská odpovědnost organizací
|
cs |
dc.subject |
podniková strategie
|
cs |
dc.subject |
odpovědné podnikání
|
cs |
dc.subject |
sociální pilíř
|
cs |
dc.subject |
ekonomický pilíř
|
cs |
dc.subject |
environmentální pilíř
|
cs |
dc.subject |
zájmové skupiny
|
cs |
dc.subject |
komplexní podniková strategie
|
cs |
dc.subject |
dobrovolnost
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
company strategy
|
en |
dc.subject |
liable enterpreneurship
|
en |
dc.subject |
social pillar
|
en |
dc.subject |
economical pillar
|
en |
dc.subject |
environmental pillar
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
voluntariness
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost organizací v kontextu komplexní podnikové integrace |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility in Context of Complex Company Integration |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dytrt, Zdeněk |
|
dc.contributor.referee |
Nenadál, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-04-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Social responsibility of companies (CSR) is involuntary commitment of companies above the frame of legal obligatories to act responsibly to their employees, environment, society and their region. CSR covers ideas and ethics in business. Organizations, which accepted CSR are keeping good relationships with their employees, stakeholders and they are trying to minimize negative influences to environment. The expression of ethic business is accepting an holding of ethic codes and transparency in their activities.CSR in the context of overall company integration involves application of elements, procedures, principles into management systems and strategy of organizations. CSR is made of the three main pillars - economic, social and environmental. The first one, economic, is not prefered instead of next two others. Fulfilling of CSR requires very often financial costs. To get ideas of CSR to the companies strategy, it is necessary to work hard on each level of management. There is no need to fulfil all pillars of CSR although it is more useful. It is on every particular organization to decide which way will they focus on. It depends on financial power of every company. The goal of theses is to search of CSR and verify hypotheses. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/215
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
17470
|
|
dc.date.assigned |
2004-07-26 |
|
local.subject |
sociální odpovědnost firem
|
cs |
local.subject |
(CSR)
|
cs |
local.subject |
corporate social responsibility
|
en |
local.subject |
CSR
|
en |