dc.contributor.advisor |
Jilčík, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pešková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:17:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13087
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce je zaměřená na multikulturní výchovu na státních gymnáziích v Olomouci. V teoretické části se zabývá pojmy souvisejícími s multikulturní výchovou. Další kapitolou je gymnaziální školství a multikulturní výchova, kde se věnuji kurikulárním dokumentům, které jsou pro ni závazné, zabývám se jejími cíly, metodami její výuky, úskalími této výuky a způsobem jak ji vyučovat. Samostatnou kapitolou je inkluzivní vzdělávání, které s multikulturní výchovou úzce souvisí. Podrobně popisuji naplňování multikulturní výchovy na státních gymnáziích v Olomouci. V praktické části jsem zpracovala a vyhodnotila výsledky mého výzkumu, který se týkal znalostí pojmů multikulturní výchovy citovaných v rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia studentů státních gymnázií v Olomouci. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
1095681 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kultura
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
gymnaziální školství
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.subject |
grammar school education
|
en |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.title |
Multikulturní výchova na státních gymnáziích v Olomouci |
cs |
dc.title.alternative |
Multicultural education at grammar schools of Olomouc |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jílek, Dalibor |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is focused on multicultural education in public grammar schools in Olomouc. The theoretical part deals with terms related to multicultural education. It revers to the curriculum documents that are mandatory, it covers the methods of its tuition, its purpose and the way of teaching. A separate chapter considers inclusive education which is closely connected with the multicultural education. It describes in detail the implementation of multicultural education in public schools in Olomouc. In the practical part, I sumed up the results of the reponses given to my questionnaire. It queried the knowledge of the terms of multicultural education covered in the curriculum for public grammar schools. |
en |
dc.description.department |
Katedra společenských věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17335
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
multikulturní pedagogika
|
cs |
local.subject |
gymnázia
|
cs |
local.subject |
multiculture pedagogy
|
en |
local.subject |
high schools
|
en |