Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Jana
dc.contributor.author Ráčková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:01:01Z
dc.date.available 2010-07-19T18:01:01Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13048
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného času ATLAS a BIOS a dále pak analyzuji jednotlivé složky komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta možná řešení ke zvýšení efektivnosti komunikačního mixu. cs
dc.format 67 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 5016981 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing v neziskovém sektoru cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject marketing non-profit sector en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject marketing research and analysis SWOT en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios cs
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction with the communication mix leisure center Atlas and Bios en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and Bios and analyzed particular components of communication mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed possible solutions to increase the effectiveness of the communication mix. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13494
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ráčková_2010_bp.pdfBlocked 4.784Mb PDF View/Open
ráčková_2010_vp.pdf 364.3Kb PDF View/Open
ráčková_2010_op.pdf 317.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account