dc.contributor.advisor |
Lukášová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Ráčková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:01:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:01:01Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13048
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného času ATLAS a BIOS a dále pak analyzuji jednotlivé složky komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta možná řešení ke zvýšení efektivnosti komunikačního mixu. |
cs |
dc.format |
67 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5016981 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research and analysis SWOT
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer satisfaction with the communication mix leisure center Atlas and Bios |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2010-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and Bios and analyzed particular components of communication mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed possible solutions to increase the effectiveness of the communication mix. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13494
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|