Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Součková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:35:03Z
dc.date.available 2010-07-19T17:35:03Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12986
dc.description.abstract Bakalářská práce zpracovává téma etické samoregulace v prostředí české reklamy na alkoholické nápoje. Konkrétně se zaměřuje na prvotní samoregulační nástroj ? etický kodex. Zabývá se hledáním řádu a struktury etiky v této oblasti. Ve vertikální linii srovnává a objektivně posuzuje obsah vybraných etických kodexů. Cílem práce je prostřednictvím srovnávací analýzy odhalit vzájemné vazby a odlišnosti mezi kodexy z jednotlivých úrovní etiky. cs
dc.format 57 s. (104 604 zn.), 70 s. pr. cs
dc.format.extent 12349971 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zodpovědná komunikace cs
dc.subject alkohol cs
dc.subject alkoholické nápoje cs
dc.subject zodpovědná konzumace cs
dc.subject etika cs
dc.subject podnikatelská etika cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject regulace cs
dc.subject samoregulace cs
dc.subject srovnávací analýza cs
dc.subject advertisement en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing en
dc.subject responsible communication en
dc.subject alcohol en
dc.subject alcoholic beverages en
dc.subject responsible drinking en
dc.subject ethics en
dc.subject business ethics en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject ethical code en
dc.subject regulation en
dc.subject self-regulation en
dc.subject comparative analysis en
dc.title Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice cs
dc.title.alternative Ethical self-regulation of alcoholic beverages advertising in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor work engages in the topic of ethical self-regulation in the environment of Czech alcohol beverages advertising. It is specifically focused on primary self-regulating tool ? ethical code. It deals with searching for system and structure of ethics in this area. It compares and objectively considers content of selected ethical codes in vertical line. The target of this work is to reveal mutual relations and differences among ethical codes from particular levels of ethics by means of comparative analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13690
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
součková_2010_bp.pdfBlocked 11.77Mb PDF View/Open
součková_2010_vp.pdf 54.23Kb PDF View/Open
součková_2010_op.pdf 62.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account