Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Rudecký, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:17:49Z
dc.date.available 2010-07-19T17:17:49Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12962
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší problematiku letních kurzů UTB jako nástroje komunikace. Teoretická část uvádí popis VŠ, jejich typy a financování. Následuje popis zacílení univer-zity, segmentace a umístění produktu. Především se zaměřuje na využití budovy UTB v prázdninovém období. Dále popisuje použité metody v dotazování. Jeho výhody, nevý-hody, primární a sekundární zdroje. Analytická část popisuje Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, zhodnocení současné situace na UTB ve spojitosti s letními kurzy, analýzu letních kurzů na vybraných veřejných vysokých školách v České republice, vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení o zvýšení počtu vyučovaných hodin během letního období. Doporučení byla podrobena rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 108 cs
dc.format.extent 921776 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject vysoké školy cs
dc.subject letní kurzy cs
dc.subject nabídka cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject universities en
dc.subject summer sessions en
dc.subject supply en
dc.subject competition en
dc.subject additional program en
dc.title Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace cs
dc.title.alternative TBU summer sessions as a communication tool en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Drahomíra
dc.date.accepted 2010-01-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis solves the problems of summer sessions at TBU as a tool of communi-cation. Theoretical part presents description of universities, their types and financing. Description of targeting, segmentation and product positioning follows. Above all I focus on usage of university buildings during the summer. Next step describe used methods in questionnaire. Its pros and cons, primary and secondary data. Analytical part describes Tomas Bata University in Zlin, evaluating the current situation at TBU in connection with summer sessions, analysis of summer sessions at chosen public universities in the Czech republic, evaluation of questionnaire and recommendation of in-creasing teached hours during the summer. Recommendation were subject of risk and cost analysis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13495
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
rudecký_2010_bp.pdfBlocked 900.1Kb PDF View/Open
rudecký_2010_vp.pdf 372.3Kb PDF View/Open
rudecký_2010_op.pdf 294.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account