Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Rudecký, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T17:17:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T17:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12962
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší problematiku letních kurzů UTB jako nástroje komunikace. Teoretická část uvádí popis VŠ, jejich typy a financování. Následuje popis zacílení univer-zity, segmentace a umístění produktu. Především se zaměřuje na využití budovy UTB v prázdninovém období. Dále popisuje použité metody v dotazování. Jeho výhody, nevý-hody, primární a sekundární zdroje. Analytická část popisuje Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, zhodnocení současné situace na UTB ve spojitosti s letními kurzy, analýzu letních kurzů na vybraných veřejných vysokých školách v České republice, vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení o zvýšení počtu vyučovaných hodin během letního období. Doporučení byla podrobena rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
108 |
cs |
dc.format.extent |
921776 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
letní kurzy
|
cs |
dc.subject |
nabídka
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
universities
|
en |
dc.subject |
summer sessions
|
en |
dc.subject |
supply
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
additional program
|
en |
dc.title |
Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
TBU summer sessions as a communication tool |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Drahomíra |
|
dc.date.accepted |
2010-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis solves the problems of summer sessions at TBU as a tool of communi-cation. Theoretical part presents description of universities, their types and financing. Description of targeting, segmentation and product positioning follows. Above all I focus on usage of university buildings during the summer. Next step describe used methods in questionnaire. Its pros and cons, primary and secondary data. Analytical part describes Tomas Bata University in Zlin, evaluating the current situation at TBU in connection with summer sessions, analysis of summer sessions at chosen public universities in the Czech republic, evaluation of questionnaire and recommendation of in-creasing teached hours during the summer. Recommendation were subject of risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13495
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account