Asistent pedagoga a jeho uplatnění v současné škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asistent pedagoga a jeho uplatnění v současné škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Halašová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:46:48Z
dc.date.available 2010-07-19T16:46:48Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12899
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace dětí se zdravotním postižením do běžných škol ve Vsetíně a na činnosti asistentů pedagoga. Teoretická část práce definuje profesi učitele, profesi asistenta pedagoga, jeho kompetence a osobnostní předpoklady. Dále je teoretická část zaměřena na formy integrace žáků do škol, na úlohu školského poradenského zařízení a individuální vzdělávací plán. Hlavním cílem praktické části je zjistit, jaký postoj zaujímají rodiče dětí se zdravotním postižením a rodiče dětí bez zdravotního postižení k činnostem asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu. Záměrem bylo porovnat výsledky zjištěné u jednotlivých skupin. cs
dc.format 70 s., 7 s. textových příloh cs
dc.format.extent 1285004 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject individuální a skupinová integrace cs
dc.subject dítě se zdravotním postižením cs
dc.subject školské poradenské zařízení cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject inclusion en
dc.subject individual and group integration en
dc.subject a child with disabilities en
dc.subject school counselling facility en
dc.subject individualized educational plan en
dc.subject a teaching assistant en
dc.title Asistent pedagoga a jeho uplatnění v současné škole cs
dc.title.alternative A teaching assistant and their role in a presentday school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-17
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis focuses on the topic of integrating children with disabilities into regular schools in Vsetín. It also deals with the role of a teaching assistant. The theoretical section defines both the teaching profession and the profession of a teaching assistant, their competencies and personal skills. Furthermore, the theoretical part focuses upon the forms of integration of pupils into schools, the role of a school councelling facility and an individualized educational plan. The main aim of the practical part is to examine the attitude of parents of children with disabilities and parents of children without disabilities towards the role of a teaching assistant in the learning process. The objective was to compare the results observed in both groups. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14877
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade B
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject klíčové kompetence cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject key competencies en
local.subject pedagogical skills en


Files in this item

Files Size Format View
halašová_2010_bp.pdf 1.225Mb PDF View/Open
halašová_2010_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
halašová_2010_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account