dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Měřičková, Svatava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:29:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:29:23Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12870
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje činnost pedagogicko-psychologického poradenství. Teoretická část je zaměřena na historii poradenství ve světě i u nás a dále na poradenský proces. Také zde uvádím poradenské přístupy a strategie. Praktická část se zabývá kvalitou poskytovaných služeb zkoumané pedagogicko-psychologické poradny ve Vsetíně. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
6403609 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poradenství
|
cs |
dc.subject |
poradenský proces
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko-psychologická poradna
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb pedagogicko-psychologické poradny
|
cs |
dc.subject |
counseling
|
en |
dc.subject |
counseling process
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
teaching-psychological center
|
en |
dc.subject |
quality of services of the teaching-psychological center
|
en |
dc.title |
Hodnocení kvality služeb pedagogicko-psychologické poradny ve Vsetíně |
cs |
dc.title.alternative |
Quality evaluation of the pedagogical - psychological consulting service in Vsetín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor's work describes the activity of teaching-phychological counseling. The theoretical part deals with the history of counseling in the world and here in the Czech Republic. Furthermore, it deals with the counseling process. Here I also present approaches to counseling and strategies. The practical part deals with the quality of tested services delivered by the teaching-phychological counseling center in Vsetín. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11683
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
pedagogicko-psychologické poradny
|
cs |
local.subject |
Vsetín (Česko)
|
cs |
local.subject |
assessment centers (education)
|
en |
local.subject |
Vsetín (Czechia)
|
en |