Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Němečková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:27:43Z
dc.date.available 2010-07-19T16:27:43Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12867
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce je problematika řízení vztahu se zákazníky a zavádění prv-ků systému CRM ve firmě Galerie vín. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit systém řízení vztahu se zákazníky, jehož efektem bude udržování kvalitního oboustranně výhod-ného vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti řízení vztahu se zákazníky. Ana-lytická část obsahuje charakteristiku Galerie vín, analýzu současného stavu řízení vztahu se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. Projektová část zahrnuje řešení jednotli-vých nedostatků a samotnou realizaci zavádění prvků systému CRM. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 110 s. cs
dc.format.extent 987272 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationschip Management cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject loajali-ta zákazníků cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject relationship with customers en
dc.subject segmentation of custo-mers en
dc.subject customers' loyalty en
dc.subject competitiveness en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín cs
dc.title.alternative Projekt of implementation CRM focused on increasing the competitivness in firm Galerie vín, Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The theme of this master thesis are problems of customer relationship management and implementation of CRM system in Galerie vín company. The objective of the paper is to propose and create system of customer relationship management which is supposed to ma-intain a quality relationships with the customers. The basic concept of customer relationship management is included in the theoretical part. The analytical part contains introduction of Galerie vín company, the analysis of current customer relationship management and its failings. In the project part, the solution of the failings and realisation of the elements' of CRM implementation is presented. The created project was analysed in terms of time, costs and risks, in the end. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14772
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
němečková_2010_dp.pdf 964.1Kb PDF View/Open
němečková_2010_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
němečková_2010_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account