dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Němečková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:27:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:27:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12867
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je problematika řízení vztahu se zákazníky a zavádění prv-ků systému CRM ve firmě Galerie vín. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit systém řízení vztahu se zákazníky, jehož efektem bude udržování kvalitního oboustranně výhod-ného vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti řízení vztahu se zákazníky. Ana-lytická část obsahuje charakteristiku Galerie vín, analýzu současného stavu řízení vztahu se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. Projektová část zahrnuje řešení jednotli-vých nedostatků a samotnou realizaci zavádění prvků systému CRM. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
110 s. |
cs |
dc.format.extent |
987272 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationschip Management
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
loajali-ta zákazníků
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
relationship with customers
|
en |
dc.subject |
segmentation of custo-mers
|
en |
dc.subject |
customers' loyalty
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Projekt of implementation CRM focused on increasing the competitivness in firm Galerie vín, Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this master thesis are problems of customer relationship management and implementation of CRM system in Galerie vín company. The objective of the paper is to propose and create system of customer relationship management which is supposed to ma-intain a quality relationships with the customers. The basic concept of customer relationship management is included in the theoretical part. The analytical part contains introduction of Galerie vín company, the analysis of current customer relationship management and its failings. In the project part, the solution of the failings and realisation of the elements' of CRM implementation is presented. The created project was analysed in terms of time, costs and risks, in the end. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14772
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|