dc.contributor.advisor |
Ocetková, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Šmída, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:27:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:27:29Z |
|
dc.date.issued |
2009-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12866
|
|
dc.description.abstract |
Většina mladých lidí, zvláště ve věku adolescence, začíná kriticky nahlížet na svůj život, mj. i na svou výchovu, která je v životě ovlivňuje. Tato bakalářská práce se zabývá subjektivním hodnocením významu náboženské výchovy u středoškoláků. Je rozčleněna do čtyř kapitol. V první kapitole jsou popsány důrazy výchovy v jednotlivých historických obdobích, z nichž vychází tradice evangelických rodin, v nichž jsou účastníci výzkumu vychováváni. Ve druhé a třetí kapitole jsou vymezeny pojmy náboženství a výchova. Čtvrtá kapitola v rámci výzkumu hledá odpověď na výzkumnou otázku Jaký subjektivní význam má výchova v křesťanské rodině pro středoškoláka? Z výzkumu vyplývá, že výchova v křesťanských rodinách je pro účastníky výzkumu důležitá a má pro ně subjektivní smysl. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
475608 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Náboženství
|
cs |
dc.subject |
víra
|
cs |
dc.subject |
křesťanství
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
subjektivní význam
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
Religion
|
en |
dc.subject |
Faith
|
en |
dc.subject |
Christianity
|
en |
dc.subject |
Upbringing
|
en |
dc.subject |
Evaluation
|
en |
dc.subject |
Subjective meaning
|
en |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.title |
Subjektivní hodnocení významu náboženské výchovy u středoškoláků |
cs |
dc.title.alternative |
Subjective evaluation of the importance of religious education for secondary school students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolák, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2010-01-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Most of young people, particularly in the adolescence age, begin to thing critically of their own lives, not to mention upbringing which affects them. My bachelor thesis focuses on subjective evaluation of religious upbringing and its meaning in the eyes of high school students. It is divided into four chapters. The first one describes accentuations of protestant upbringing schemes in which research participants have been raised up and it does so throughout different historical periods. The second and the third chapters define concepts of religion and upbringing. The fourth chapter is trying to give an answer to my research question: What is a subjective meaning of upbringing in christian family for a high school student? My research shows that upbringing in christian families is percieved as meaningful and that research participants see it as important. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016179
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
náboženská výchova
|
cs |
local.subject |
religious education
|
en |