Význam komunikace v práci učitele
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Kozmín, František
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:20:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:20:14Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12853
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je problematika komunikace mezi učitelem a žákem. V teoretické části se věnuji objasňování základního pojmového aparátu. Blíže charakterizuji pojmy z oblasti obecné i pedagogické komunikace, teoreticky vymezuji komunikační vztah mezi učitelem a žákem s ohledem na jeho význam a nezaměnitelné postavení ve vzdělávacím procesu. V praktické části se zabývám výzkumem, ve kterém zkoumám komunikaci mezi učitelem a žákem v procesu vyučování. |
cs |
dc.format |
63 s., 9 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1085404 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
verbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
neverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication among teacher and nication
|
en |
dc.subject |
nonverbal communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.title |
Význam komunikace v práci učitele |
cs |
dc.title.alternative |
The importance of communication at the teacher's position |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2010-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the problems of communication among the teacher and pupils. The theoretical part introduces the main survey of terms from the field of communi-cation especially among the teacher and pupils within educationally-pedagogical process. The practical part deals with the basic research which was aimed at the importance of communication among the teacher and pupils. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14941
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account