dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Kočí, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T15:49:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T15:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12816
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je zaměřena na možnosti jejich integrace, reedukace i související legislativní rámec, část je věnována stavu jejich psychiky. Práce se blíže věnuje žákům se specifickými poruchami učení a dětem dlouhodobě zdravotně znevýhodněným, neboť v rámci praktické části je na základě výsledků pozorování a rozborů rozhovorů zpracována případová studie dívky s těmito problémy. |
cs |
dc.format |
63 s., 23 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1116679 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
dítě se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
legislativní rámec vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
child with special educational needs
|
en |
dc.subject |
framework educational program
|
en |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
legislative framework of education
|
en |
dc.subject |
self-appraisal
|
en |
dc.subject |
self-confidence
|
en |
dc.title |
Edukace dítěte se specifickými vzdělávacími potřebami a dlouhodobým zdravotním znevýhodněním |
cs |
dc.title.alternative |
Education of child with specific educational needs and long-term health disadvantage |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2010-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the problems of the education and schooling of the children with special educational needs. The theoretical part is specialized on the possibility of their integration, reeducation and also related legislative frame, other part is devoted to the posi-tion of their psyche. The thesis is more closely applying to pupils with specific disorders in learning and to children who have been health disadvantaged in the long term, because in frame of the practical part is processed a case study of a girl with those problems on the basis of results of observation and analysis of interviews. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14904
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
zdravotně postižení
|
cs |
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
people with disabilities
|
en |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |