Návrh metodiky řízení Komunikační agentury FMK UTB Zlín dle zásad project managementu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bouchalová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T15:32:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T15:32:03Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12783
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou projektového řízení Komunikační agen-tury Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. První, teoretická část práce je věnována obecným principům projektového řízení. Vysvětluje problematiku řízení projektů a popisuje postup plánování a řízení realizace projektu. Ve druhé části je představen předmět Komunikační agentura, který je následně analyzován z hlediska užité metodiky řízení. Pro-jektová část nastiňuje podobu organizace řízení Komunikační agentury FMK včetně rozvr-žení projektové kanceláře. |
cs |
dc.format |
90 |
cs |
dc.format.extent |
1955082 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
KOMAG
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
projektová kancelář
|
cs |
dc.subject |
logický rámec
|
cs |
dc.subject |
manažer KOMAG
|
cs |
dc.subject |
projektový tým
|
cs |
dc.subject |
FMK
|
cs |
dc.subject |
The Communication Agency
|
en |
dc.subject |
KOMAG
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
The Project Ofice
|
en |
dc.subject |
Logical frame
|
en |
dc.subject |
project manager
|
en |
dc.subject |
project team
|
en |
dc.subject |
FMK
|
en |
dc.title |
Návrh metodiky řízení Komunikační agentury FMK UTB Zlín dle zásad project managementu |
cs |
dc.title.alternative |
The Concept of the Methodics for Project management of the Communication Agency FMK UTB Zlin. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krchová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented diploma thesis deals with the analysis of a project management basis of The Communication Agency (Faculty of Multimedia Communication in Zlin). The first, theore-tical part describes the general principles of the project management. It explains the pro-blems of the project management and describes the process of planning and managing the project execution. The Communication Agency is introduced and analysed from the methodology of project management in the second part. The main, project part documents the run of the Communication Agency FMK icluded The Project Office organisation part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10553
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account