Návrh metodiky řízení Komunikační agentury FMK UTB Zlín dle zásad project managementu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh metodiky řízení Komunikační agentury FMK UTB Zlín dle zásad project managementu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Bouchalová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-19T15:32:03Z
dc.date.available 2010-07-19T15:32:03Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12783
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou projektového řízení Komunikační agen-tury Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. První, teoretická část práce je věnována obecným principům projektového řízení. Vysvětluje problematiku řízení projektů a popisuje postup plánování a řízení realizace projektu. Ve druhé části je představen předmět Komunikační agentura, který je následně analyzován z hlediska užité metodiky řízení. Pro-jektová část nastiňuje podobu organizace řízení Komunikační agentury FMK včetně rozvr-žení projektové kanceláře. cs
dc.format 90 cs
dc.format.extent 1955082 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační agentura cs
dc.subject KOMAG cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject projektová kancelář cs
dc.subject logický rámec cs
dc.subject manažer KOMAG cs
dc.subject projektový tým cs
dc.subject FMK cs
dc.subject The Communication Agency en
dc.subject KOMAG en
dc.subject project management en
dc.subject The Project Ofice en
dc.subject Logical frame en
dc.subject project manager en
dc.subject project team en
dc.subject FMK en
dc.title Návrh metodiky řízení Komunikační agentury FMK UTB Zlín dle zásad project managementu cs
dc.title.alternative The Concept of the Methodics for Project management of the Communication Agency FMK UTB Zlin. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krchová, Hana
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Presented diploma thesis deals with the analysis of a project management basis of The Communication Agency (Faculty of Multimedia Communication in Zlin). The first, theore-tical part describes the general principles of the project management. It explains the pro-blems of the project management and describes the process of planning and managing the project execution. The Communication Agency is introduced and analysed from the methodology of project management in the second part. The main, project part documents the run of the Communication Agency FMK icluded The Project Office organisation part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10553
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bouchalová_2010_dp.pdf 1.864Mb PDF View/Open
bouchalová_2010_vp.pdf 58.54Kb PDF View/Open
bouchalová_2010_op.pdf 55.30Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account