dc.contributor.advisor |
Švarcová, Jena
|
|
dc.contributor.author |
Blanařová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T15:31:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T15:31:26Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12781
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s.r.o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit. |
cs |
dc.format |
121 s. |
cs |
dc.format.extent |
3643382 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
společnost X-Y
|
cs |
dc.subject |
s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix tool
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
the company X - Y
|
en |
dc.subject |
Ltd
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project implementation more effective communication mix for the company X-Y, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis addresses the issue of marketing communication, specifically the current state of the analyzed company X - Y, Ltd. Part of this thesis are also suggestions for possible chan-ges concerning the communication mix, whose implementation will lead to increased effici-ency of communication, better meeting the needs and wishes of customers and raise aware-ness of the company. The theoretical part explains the concepts and context of the marketing communication, trends and their use in practice through the literature search. Based on the results of the analysis and evaluation of the current state of marketing communication, I elaborated a project to implement an effective communication mix. Individual suggestions include information on costs, target groups, time sequences, the potential risks of selected tools and methods of evaluating the effectiveness of selected communication activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14741
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|