Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kadlec, Jan
dc.contributor.author Pilař, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-19T12:23:40Z
dc.date.available 2010-07-19T12:23:40Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12765
dc.description.abstract Ve své práci se budu zabývat analýzou komunikačního mixu firmy PP AUTOCENTRUM, která se zabývá prodejem nových vozů a následným servisem ve městě Hranice. Mimo jiné poskytuje tato firma další služby, mezi které patří například vlastní autolakovna a klempírna, osobní i nákladní pneuservis, půjčovna vozidel, myčka vozidel a v neposlední řadě také nonstop asistenční služby zákazníkům. Ve svém plánu bych se ovšem rád soustředil na prodej nových vozů a následný servis. K dané problematice zpracuji patřičné analýzy a také analýzu konkurence v daném regionu. Na základě těchto následně zpracuji návrh na nové pojetí marketingové komunikace ve firmě včetně nástinu budoucího očekávaného vývoje. Konkrétní komunikační plán bude stanoven na rok včetně časového harmonogramu, rozpočtu a návrhu na měření efektivity jednotlivých komunikačních prostředků. Praktická část bude rozdělena do dvou oblastí. V první řadě se bude jednat o prodej nových vozů, v další části bude řešena problematika servisních prací a ostatních služeb. cs
dc.format 79 cs
dc.format.extent 3544267 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject stimulace cs
dc.subject PP AUTOCENTRUM cs
dc.subject Communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject sales promotion en
dc.subject efectiveness en
dc.subject stimulation en
dc.subject PP AUTOCENTRUM en
dc.title Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM cs
dc.title.alternative Communications plan of PP AUTOCENTRUM company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The goal of submitted thessis is "Analysis of communications mix of PP AUTOCENTRUM". The company sells new cars and also provides car service in Hranice. By the way, the company provides other kind of services for example: own car paintshop, plumbery, tire repair shop, self-drive car service, carwash and last but not least non-stop assistance services. In my plan, I would like to concentrate on selling new cars and following car services. To this issue I work up basic analysis and analysis of competitors in the given region. By the basis analysis I work up new marketing communication conception like a proposal in the company. This conception will be contained the outline of future expected development too. This communication plan will be work up for a year and including of timing diagram, budget and measure of effectiveness like a proposal in separately communication tools too. The submitted thessis is divided up into two part. First of all will be focused on selling new cars and second part will be solved the guestions about jobs in the service and other providing services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15804
dc.date.assigned 2010-03-23
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pilař_2010_bp.pdf 3.380Mb PDF View/Open
pilař_2010_vp.doc 3.623Mb Microsoft Word View/Open
pilař_2010_op.pdf 301.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account