Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kadlec, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Pilař, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T12:23:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T12:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12765
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se budu zabývat analýzou komunikačního mixu firmy PP AUTOCENTRUM, která se zabývá prodejem nových vozů a následným servisem ve městě Hranice. Mimo jiné poskytuje tato firma další služby, mezi které patří například vlastní autolakovna a klempírna, osobní i nákladní pneuservis, půjčovna vozidel, myčka vozidel a v neposlední řadě také nonstop asistenční služby zákazníkům. Ve svém plánu bych se ovšem rád soustředil na prodej nových vozů a následný servis. K dané problematice zpracuji patřičné analýzy a také analýzu konkurence v daném regionu. Na základě těchto následně zpracuji návrh na nové pojetí marketingové komunikace ve firmě včetně nástinu budoucího očekávaného vývoje. Konkrétní komunikační plán bude stanoven na rok včetně časového harmonogramu, rozpočtu a návrhu na měření efektivity jednotlivých komunikačních prostředků. Praktická část bude rozdělena do dvou oblastí. V první řadě se bude jednat o prodej nových vozů, v další části bude řešena problematika servisních prací a ostatních služeb. |
cs |
dc.format |
79 |
cs |
dc.format.extent |
3544267 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
stimulace
|
cs |
dc.subject |
PP AUTOCENTRUM
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
efectiveness
|
en |
dc.subject |
stimulation
|
en |
dc.subject |
PP AUTOCENTRUM
|
en |
dc.title |
Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM |
cs |
dc.title.alternative |
Communications plan of PP AUTOCENTRUM company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of submitted thessis is "Analysis of communications mix of PP AUTOCENTRUM". The company sells new cars and also provides car service in Hranice. By the way, the company provides other kind of services for example: own car paintshop, plumbery, tire repair shop, self-drive car service, carwash and last but not least non-stop assistance services. In my plan, I would like to concentrate on selling new cars and following car services. To this issue I work up basic analysis and analysis of competitors in the given region. By the basis analysis I work up new marketing communication conception like a proposal in the company. This conception will be contained the outline of future expected development too. This communication plan will be work up for a year and including of timing diagram, budget and measure of effectiveness like a proposal in separately communication tools too. The submitted thessis is divided up into two part. First of all will be focused on selling new cars and second part will be solved the guestions about jobs in the service and other providing services. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15804
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account