Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novotný, Dalibor
|
|
dc.contributor.author |
Odstrčilíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:03:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:03:11Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1264
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním spokojenosti klientů stavebního úřadu v Otrokovicích s poskytovanými službami. Teoretická částa popisuje všeobecný přehled služeb, kvality služeb a marketingový výkum na základě prostudované literatury. V druhé, praktické části, jsem sestavila anketu "Spokojenost klientů MěÚ Otrokovice - Stavebního úřadu", kterou jsem poté vyhodnotila a navrhla možnosti řešení. |
cs |
dc.format |
56 s., 2 s. |
cs |
dc.format.extent |
336613 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
bakalářská práce
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
public inquiry
|
en |
dc.subject |
clients
|
en |
dc.title |
Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu |
cs |
dc.title.alternative |
research of client's satisfaction with provide services Městského úřadu Otrokovice - Construction office |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor theses describe marketing research, which I did for Construction office of town Otrokovice. The purpose of my report was to found out how the clients are satisfied whit this office. As a method of the marketing research I chose public inquiry for some reasons for example little time for fill in questionnaire and more anonymity for clients. The public inquiry was concreted on satisfaction whit: web pages of Construction office, quantity and available to published information, work and behavior of officials, waiting time for official. I was doing the public inquiry on every official day (Monday and Wednesday) from 8 to 14 for six weeks. After finishing the public inquiry I found out that most of clients were satisfied whit Construction office. In conclusion, I think that there are some imperfection for example a little information on the web pages, can't sit for old people, when they waits, which it may be change or improve. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2540
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account