Autorita učitele na základní škole.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autorita učitele na základní škole.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kročková, Štefánia
dc.contributor.author Dušková, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:20:47Z
dc.date.available 2010-07-19T11:20:47Z
dc.date.issued 2010-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12646
dc.description.abstract Bakalářská práce zpracovává téma autority učitele na základní škole. Teoretická část práce obsahuje dvě hlavní oblasti. První oblast se soustřeďuje na učitele, jeho osobnost, doved-nosti, kompetence a učitelské povolání. Druhá část se zaměřuje na autoritu, její členění a typy, na vztah autority a výchovy a její krizi v dnešní době. Praktická část je výzkumem problematiky autority učitele na základní škole. Zjišťujeme, zda je autorita ovlivňována věkem, pohlavím učitele nebo předmětem, který vyučuje. Výzkum byl realizován dotazní-kovou metodou. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 625891 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel cs
dc.subject učitelské kompetence cs
dc.subject učitelské dovednosti cs
dc.subject učitelské povolání cs
dc.subject autorita cs
dc.subject výchova cs
dc.subject etika cs
dc.subject svoboda cs
dc.subject krize cs
dc.subject teacher en
dc.subject teacher's competences en
dc.subject teacher's skills en
dc.subject profession of a teacher en
dc.subject authority en
dc.subject education en
dc.subject ethics en
dc.subject freedom en
dc.subject crisis en
dc.title Autorita učitele na základní škole. cs
dc.title.alternative Teachers' Authority at Basic Schools. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-18
dc.description.abstract-translated This Bachelor work covers the topic of teachers' authority at basic schools. The theoretical part of the work contains two main areas. The first area concentrates on teachers, their per-sonalities, skills, competences and the profession. The second part focuses on authority, its division and types, on relationship between authority and education, and crisis of authority in this time. The practical part is a research of teachers' authority at basic schools. We in-vestigate if the authority is influenced by teachers' age, sex or the subject. The research was realised by a questionnaire method. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14454
dc.date.assigned 2010-01-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dušková_2010_bp.pdf 611.2Kb PDF View/Open
dušková_2010_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
dušková_2010_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account