Projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Štrbáňová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:18:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:18:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12639
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami se zaměřením na oblast sponzoringu a reklamy. V teoretické části jsou zpracované pojmy z oblasti sportovního marketingu, sponzoringu a financování sportovních klubů. Praktická část se zabývá představením fotbalového klubu FK Púchov s popisem sportovních úspěchů a analýzou jeho komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků z analýzy jsou zpracované návrhy a doporučení s cílem zlepšení těchto činností v klubu. |
cs |
dc.format |
92 s., 4 s. obr. príloh. |
cs |
dc.format.extent |
4951777 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
Sport marketing
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
Projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of communication activities of football club FK Púchov, Inc. in the section of sponsorship and advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ondřička, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this Msc work are presented communication activities with direct at sponsorship and advertising. Sport marketing, sponsorship and financing of the sport club are processed in the theoretical part of work. Practical part is direct at introduction of the football club FK Púchov, description of his successes and analysis his communication activities. On the basis of obtained data, the proposals and hints are suggested to improve mentioned activities in the club. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15373
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account