Syndrom CAN

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom CAN

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Vospálková, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:02:30Z
dc.date.available 2010-07-19T11:02:30Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12604
dc.description.abstract Téma bakalářské práce je Syndrom CAN. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmového aparátu v oblasti syndromu CAN, základním rozčleněním týrání, zneužívání a zanedbávání. Teoretická část je rozčleněna do čtyř kapitol, které popisují dítě z pohledu historie, pojem syndromu CAN, příčiny vzniku syndromu, formy a projevy syndromu, prevence a péče o dítě postižené syndromem CAN. Praktická část zpracovává informace o znalostech a informovanosti o syndromu CAN u dětí na 1. stupni ZŠ. Sociální šetření bylo provedeno dotazníkovou metodou, určenou pro žáky 1. stupně Základní školy ve Zdicích. Cílem kvantitativního šetření je odhalit stupeň informovanosti o jednotlivých formách a projevech syndromu CAN u dětí na prvním stupni základní školy. cs
dc.format 64 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 1927095 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě cs
dc.subject deprivace cs
dc.subject intervence cs
dc.subject sexuální zneužívání cs
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject týrání cs
dc.subject viktimizace cs
dc.subject child en
dc.subject deprivation en
dc.subject intervention en
dc.subject sexual abuse CAN syndrom en
dc.subject child abuse en
dc.subject victimization en
dc.title Syndrom CAN cs
dc.title.alternative Syndrom CAN en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2010-06-23
dc.description.abstract-translated The syndrom CAN is the topic of this bachelor thesis. The thesis is divided into theoretical and practical sections. The theoretical section analyses /is concentrated in/ the explication of term apparatuses in the field of the CAN Syndrom, that is, it is divided basically into torture, abuse and negligence sections The theoretical section comprises of four chapters, describing a child from the historical point view, the CAN syndrom term, its appearance causes, forms and performances, and its prevention and child care affected by the CAN syndrom. In the practical section the information about the knowledge of the CAN Syndrom in children at basic schools has been worked out. The broad research of the social background has been made through a questionaire for the Basic School in Zdice. The quantitative search aiming was to reveal the information degree on the CAN syndrom particular forms and performances in children at basic schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 15200
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade B
local.subject děti sexuálně zneužívané cs
local.subject sexually abused children en


Files in this item

Files Size Format View
vospálková_2010_bp.pdf 1.837Mb PDF View/Open
vospálková_2010_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
vospálková_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account