dc.contributor.advisor |
Juza, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Šeflová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T10:56:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T10:56:00Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12591
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením efektivnosti prodeje sortimentu potravin přes internet a jeho marketingovou komunikaci. V teoretické části se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingu, marketingové komunikace, analýzy tržních segmentů, obchodování na internetu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, ve kterém se zabývám vyhodnocením účinnosti prodeje sortimentu potravin prostřednictvím internetu. Současně analyzuji konkurenci a doposud použitou marketingovou komunikaci a stanovuji cílové skupiny, které zle efektivně zasáhnout. Následně jsou navrhnuta určitá doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
82 s., 1 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2087628 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza tržních segmentů
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
analysis of market segments
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace firmy Ocarto, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis marketing communication of the company Ocarto, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-01-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the evaluation of the efficiency of internet food sales and its marketing communication. Theoretical part of my thesis is focused on the definition of terms related to marketing, marketing communication, market segment analysis, internet sales and marketing research. Practical part includes a questionnaire survey, in which I have dealt with the efficiency of internet food sales. At the same time, I have analysed the competitors and marketing communication applied up to now and determined the target groups, which can be addressed most efficiently. As a result, some recommendations and improvements in the marketing communication area have been proposed. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13537
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
E |
|