dc.contributor.advisor |
Gaja, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Filsáková, Ingrid
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T10:36:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T10:36:26Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12560
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zvýšení návštěvnosti Filmového klubu seniorů, udržení stávající skupiny zákazníků a zvýšení kvality poskytovaných služeb na základě dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na seniory jako cílovou skupinu, komunikační mix a marketingový výzkum. V analytické části se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji akciovou společnost GOLDEN APPLE CINEMA jako celek, jejíž součástí je i Filmový klub seniorů a jeho komunikační mix. Dále pak popisuji výsledky dotazníkového šetření a jejich následnou realizaci. V závěru pak vyjadřuji své návrhy pro zvýšení návštěvnosti Filmového klubu seniorů. |
cs |
dc.format |
51 s. |
cs |
dc.format.extent |
2757250 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Klíčová slova: cílová skupina-senioři
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Filmový klub seniorů
|
cs |
dc.subject |
Keywords: target group-the elderly
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Film club for older people
|
en |
dc.title |
Podpora prodeje Filmového klubu seniorů |
cs |
dc.title.alternative |
Sales supporting of senior film club |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2010-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to increase the attendence of the Film club for older people. Maintaining the current customer's group and improove the quality of provided services on the based of questionnaires. The work is dividend into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on elderly people as a target group, communication mix and marketing research. I am trying to apply my knowledge in the analytical part, also I present the limitedcompany GOLDEN APPLE CINEMA as a whole, which includes a Film club for older people and also their communication mix. Then I describe the results of the questionare and the subsequent implementation. In conclusion I also express my suggestions for increasing attendence of Film club for older people. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13439
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|