dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Machálková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T10:12:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T10:12:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12504
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je: Úloha kreativity v profesi školního metodika prevence na základní škole. Teoretická část se věnuje profesi školního metodika prevence, základům kreativity a popisu kreativních metod. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na tvořivé myšlení. V praktické části pomocí dotazníku, který žáci vypnili, zjišťuji, zda podle jejich názoru metodička prevence kreativních metod využívá. |
cs |
dc.format |
52 s., přílohy- 18 s. |
cs |
dc.format.extent |
2908124 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
škoní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
preventivní program
|
cs |
dc.subject |
sociálně-patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
metody kreativity
|
cs |
dc.subject |
tvořivé myšlení
|
cs |
dc.subject |
school methods of prevention
|
en |
dc.subject |
prevention program
|
en |
dc.subject |
the socio-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
methods of creativity
|
en |
dc.subject |
creative thinking
|
en |
dc.title |
Úloha kreativity v profesi školního metodika prevence na základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
The role of creativity in the profession of school methods of prevention in elementary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2010-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my thesis is: The role of creativity in the profession of school methods of prevention in elementary school. The theoretical part deals with the career school prevention methods, describe the basic of creativity and creative methods. The last chapter of this part focuses on creative thinking. The practical part of using a questionnaire filled out by students, I find that in their opinion methodologist prevention using creative methods. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14320
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
školní metodici prevence
|
cs |
local.subject |
methodologist of school prevention
|
en |