Úloha kreativity v profesi školního metodika prevence na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha kreativity v profesi školního metodika prevence na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Machálková, Eliška
dc.date.accessioned 2010-07-19T10:12:29Z
dc.date.available 2010-07-19T10:12:29Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12504
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je: Úloha kreativity v profesi školního metodika prevence na základní škole. Teoretická část se věnuje profesi školního metodika prevence, základům kreativity a popisu kreativních metod. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na tvořivé myšlení. V praktické části pomocí dotazníku, který žáci vypnili, zjišťuji, zda podle jejich názoru metodička prevence kreativních metod využívá. cs
dc.format 52 s., přílohy- 18 s. cs
dc.format.extent 2908124 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject škoní metodik prevence cs
dc.subject preventivní program cs
dc.subject sociálně-patologické jevy cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject metody kreativity cs
dc.subject tvořivé myšlení cs
dc.subject school methods of prevention en
dc.subject prevention program en
dc.subject the socio-pathological phenomena en
dc.subject creativity en
dc.subject methods of creativity en
dc.subject creative thinking en
dc.title Úloha kreativity v profesi školního metodika prevence na základní škole cs
dc.title.alternative The role of creativity in the profession of school methods of prevention in elementary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2010-06-17
dc.description.abstract-translated The topic of my thesis is: The role of creativity in the profession of school methods of prevention in elementary school. The theoretical part deals with the career school prevention methods, describe the basic of creativity and creative methods. The last chapter of this part focuses on creative thinking. The practical part of using a questionnaire filled out by students, I find that in their opinion methodologist prevention using creative methods. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14320
dc.date.assigned 2010-01-18
utb.result.grade A
local.subject školní metodici prevence cs
local.subject methodologist of school prevention en


Files in this item

Files Size Format View
machálková_2010_bp.pdf 2.773Mb PDF View/Open
machálková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
machálková_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account