Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:58:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12480
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá didaktickými prostředky uplatňovanými při výuce předmětu Marketing realizovaném ve druhém ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem teoretické části bakalářské práce je zhodnocení typologie a různorodosti didaktických prostředků využívaných a imple-mentovaných do vyučování z hlediska různých autorů. Cílem praktické části bakalářské práce je vypracování modelové přípravy na přednášky a semináře z předmětu Marketing s ohledem na využívání didaktických prostředků. Součástí bakalářské práce je také sebere-flexe autorova pedagogického působení a účinnost edukačního působení autora na znalosti studentů. |
cs |
dc.format |
84 s., 26 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
|
cs |
dc.format.mimetype |
|
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktické prostředky
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
přednáška
|
cs |
dc.subject |
seminář
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
didactic means
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
lecture
|
en |
dc.subject |
seminar
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně) |
cs |
dc.title.alternative |
Didactic Means Applied in Teaching of Marketing (For 2nd Year of Bachelor Degree Programme at Faculty of Humanities Tomas Bata University in Zlín) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis describes didactic means which are used while teaching the subject of Marketing. This subject is studied in the second year of studies under the bachelor program at the Faculty of Humanity Studies at Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part evaluates typology and variety of didactic means which are used and implemented into teaching by various authors. The practical part of the bachelor thesis brings forward role model preparation for lectures and seminars for the subject of Marketing and takes the di-dactic means into consideration. The author's self-reflection on his pedagogical activity and effectiveness of his teaching methods are also a part of the bachelor thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14072
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
didaktika předmětová
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
vysokoškolské přednášky
|
cs |
local.subject |
semináře
|
cs |
local.subject |
teaching school subjects
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
local.subject |
college lectures
|
en |
local.subject |
seminars
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account