dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Čaklošová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:49:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:49:47Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12459
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je ekonomická analýza trhu indoorového lezectví pro územní oblast Moravy. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji marketingovému výzkumu, analýze trhu a sportu jako službě. Praktická část je zaměřena na ekonomickou analýzu trhu, která byla uskutečněna v několika krocích. Prvním z nich je popis cílového trhu s použitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, následně je uvedena analýza zákazníků, analýza nabídky a analýza poptávky. Na základě zjiš-těných výsledků uvádím v závěrečné části návrh podobného zařízení nabízejícího služby indoorového lezectví ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
1078220 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
nabídka
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
lezení na umělých stěnách
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.subject |
supply
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
indoor climbing
|
en |
dc.subject |
Porter analysis of five competition forces model
|
en |
dc.title |
Ekonomická analýza trhu indoorového lezectví pro územní oblast Moravy |
cs |
dc.title.alternative |
Market analysis of indoor climbing in Morava |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovářík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of this bachelor thesis is the market analysis of indoor climbing in Morava. Thesis is divided in two parts - theoretical and practical part. Theoretical part is describing concepts of marketing research, market analysis and sport as a service. Practical part concerns about market analysis, which is carried out in particular steps. The first one is description of the target market by using Porter analysis of five competition forces model. After that I realise customer, supply and demand analysis. At the end by using conclusions of all the analyses I make up a scheme of sport institution supplying indoor climbing in Zlín. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17048
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|