Moderní metody výuky v ekonomice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dofková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Vogeltanzová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:47:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:47:51Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12452
|
|
dc.description.abstract |
Moderní metody výuky vedou studenty k rozvíjení osobnosti a zkvalitnění výuky. Každý učitel by se měl zamyslet nad svými výukovými metodami. Učitel by se tak měl při-způsobovat době a aplikovat s přiměřeností na věk studenta tyto moderní výukové metody. Teoretická část se soustředí na vypsání moderních výukových metod. V analytické části se autorka soustředí na výzkum mezi žáky Vysoké školy a hodnotí pak výsledky vý-zkumu. Tyto výsledky se pak aplikuje v praktické části. |
cs |
dc.format |
40 stran |
cs |
dc.format.extent |
1427726 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
aplikace výzkumu
|
cs |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
pedagogy method
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
application research
|
en |
dc.title |
Moderní metody výuky v ekonomice |
cs |
dc.title.alternative |
Modern method of economy education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Modern methods of education enable scholars to develop their own personalities and lead to improving quality of education as well. Every single teacher should think of the methods he or she is working with. Teachers also should react at life's and environment's development and apply the modern methods of education at the adequate age of students. Theoretical part of the bachelor thesis describes the modern methods of education. In the analytic part the survey among students of the university is being made and results and findings are described. Those findings are applied in the practical part of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14093
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
Fx |
|
local.subject |
didaktika předmětová
|
cs |
local.subject |
ekonomika
|
cs |
local.subject |
teaching school subjects
|
en |
local.subject |
Economy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account